Brandiko: мистецтво прищеплювати молоді дух підприємництва

0 Vues· 10/12/25
Ukrsocial
Ukrsocial
Les abonnés
0

Навчання молоді створювати свій власний бренд та захищати авторські права на рівні ЄС, а також краще готувати підприємців майбутнього — така мета проекту Brandiko у столиці Болгарії Софії. <br /><br />Там молодь навчають створювати власну марку та захищати авторські права на рівні ЄС. Адже один з викликів Європи — прищеплювати дух підприємництва. <br /><br />Студентам Академії мистецтва у Софії — від 16 до 18 років. Вже більше року вони виготовляють та продають шалики. Ці хлопці та дівчата беруть участь у проекті Brandiko, який запустило міністерство економіки Болгарії.<br /><br />Крім того, юним дизайнерам допомогли отримати авторські права, аби захистити свою марку на теренах всього Європейського Союзу. Розповідають студентки Софійської національної академії мистецтва:<br /><br />Северина Енева: “Проект навчив мене створювати креативні логотипи, бренди та захищати інтелектуальну власність.”<br /><br />Йоанна Браянова: “Оскільки митці зазвичай є індивідуалістами, найважливіше для мене було навчитися працювати у команді.”<br /><br />Марія Стоянова: “Тепер я хочу створити власну фірму, з маркою та логотипом. І я знатиму, як захистити авторські права на неї.”<br /><br />Знання студентам академії передає викладач, який також пройшов навчання в рамках нового проекту. Отже, його учні створили оригінальну захищену марку, а також інструменти для комерціалізації своїх продуктів. Потім вони взяли участь у змаганнях “тестових компаній” зі студентами інших закладів. <br /><br />Елізар Мілєв, викладач Софійської національної академії мистецтва:<br />“Курс підприємництва — дуже важливий для студентів академій мистецтв, оскільки вони вже мають мистецькі навички, а ми вчимо як їх продавати.”<br /><br />Ця болгарська ініціатива вже знайшла свою нагороду. Проект отримав Премію ЄС за розвиток духу підприємництва за 2014 рік у категорії “Інвестиція у навички підприємців”.<br /><br />Ця премія відзначає проекти, які посприяли створенню більше 10 тисяч малих і середніх підприємств у ЄС з 2006 року. У проекті Brandiko за чотири роки навчалися 1700 студентів, які створили 140 “тестових фірм”. <br /><br />Розповідає засновник проекту Brandiko — Івайло Ґранчаров: “Якщо Ви хочете бути оригінальними на ринку, щоб люди впізнавали Вас, Ви повинні передусім розробити якісний продукт, а потім сформувати власний бренд.”<br /><br />З наступного року проект з виховання юних підприємців розшириться з мистецької академії на професійні ліцеї та спортивні школи. <br /><br />Івайло Ґранчаров, засновник проекту Brandiko: “Європейський товарний знак — дуже важливий. Адже за допомогою однієї реєстрації Вашої торгової марки, Ви можете захистити свою інтелектуальну власність на всьому спільному ринку ЄС. Саме тому ми використовуємо це в Brandiko, аби студенти знали про таку можливість у майбутньому, коли вони стануть підприємцями.”<br /><br />Студентки академії діляться досвідом: <br />“Ключ до успіху — це сильний дух підприємництва.”<br />“Якісний продукт.” <br />“І звісно надійний бренд.”

Montre plus

 0 commentaires sort   Trier par